Kaip patobulinti elektroninės parduotuvės veiklą

Sparčiai Lietuvoje besivystanti elektroninė prekyba kuri naują poreikį kokybiškoms turinio valdymo sistemoms pilnai integruotomis su užsakymų ir mokėjimų valdymu susietomis programomis. Pelningai dirbančios įmonės investuoja į „viskas viename“ kompiuterines programas kurioje gali stebėti užsakymų, mokėjimų, siuntinių pristatymo būseną.

 

Parduodant prekes dideliais kiekiais automatizuotas užsakymų valdymas yra neišvengiamas. Didinant pardavimų apimtis išsiversti su tokiu pat darbuotoju skaičiumi galima tik optimizuojant procesus ir perkeliant naštą nuo personalo kompiuterinėms sistemoms. Suskaičiavus vidutinį vieno darbotojo metinį atlyginimą ir su juo susijusius Sodros mokesčius 10 tūkstančių eurų suma neatrodo tokia didelė nes perkėlus visus darbus kuriuos turite fiziškai atlikti darbuotojas t. y. suvesti duomenis į sistemą, patikrinti sąskaitas, mokėjimus,  perkelti dokumentus į skaitmeninę erdvė. Skaitmenizavus šias funkcijas atsiranda daugiau laiko kitiems darbams pvz. išbandyti naujas produktų nišas, galvoti kaip pagerinti vartotojų patirtį, skatinti jų sugrįžimą ir lojalumą prekiniam ženklui.

 

Nebūtina sandėliuoti prekių kai jas pirkėjui gali išsiųsti tiekėjas, jūs tik atliekate administravimo funkciją. Dropshipping būdu veikiančios elektroninės parduotuvės dažniausiai taiko nedideles maržas todėl bet kokia klaida gali nulemti tai kad įvykdytas pardavimas iš tikro buvo nuostolingas. Užsakymų valdymo sistema rodo visą informaciją – prekių likučius realiu laiku, tiekėjo pakeistas kainas, siūlomas akcijas ir nuolaidas kurias galite pritaikyti savo parduotuvėje. Dirbant tokiu principu įmonės sumažina klaidų tikimybę, sumažėja neteisingu adresu pristatytų užsakymų skaičius, padidėja ir pats pristatymo greitis, priimti spendimus kaip elgtis kritinėse situacijose tampa lengviau. Visa šia informacija galima dalintis ir su pirkėjais, leisti stebėti užsakymo vykdymo būklę, savarankiškai  formuoti grąžinimą esant nekokybiškoms prekėms ir suteikti kitus įgaliojimus neįtraukiant į šį procesą įmonės darbuotojų.