Maistas iš daržo

PuposTikriausiai gana dažnai daugumai iš mūsų kyla klausimas, ką šiandien valgyti. Gerai, jei pietaujate restorane ir nereikia sukti galvos – tiesiog pasiimate tos dienos pietų rinkinį ir skaniai pavalgote. Tačiau dar lieka pusryčiai ir vakarienė. Tikriausiai per pusryčius pabodo kimšti sumuštinius, o vakarienei norisi lengvesnio maisto nei mėsa. Nemažai maisto produktų galima užsiauginti darže, pradedant agurkais ir morkomis ir baigiant pupomis ir moliūgais. Tereikia fantazijos, kaip šiuos produktus paruošti, kad būtų ne tik sveika, bet ir skanu. Na su bulvėmis tai gana paprasta: išverdi ar iškepi ir gali valgyti. Na dar galima pasigaminti bulvinių blynų, cepelinų, bulvių kukulių… na o kaip pupos, žirniai, morkos? Juos juk taip pat reikia mokėti paruošti, kad pavalgytumėte skaniai ir nereiktų viso to derliaus tiesiog išmesti. Net ir neturint gerų kulinarinių įgūdžių galima pasiruošti skanaus maisto iš daržo.

                  Paimkime morkas. Žinoma, morkas galima tiesiog nuplauti, nuskusti ir graužti, tačiau kaip jas galima dar paruošti namuose? Sveikas ir nesudėtingas dalykas yra morkų sultys. Tereikia jas išsispausti ir išgerti, tarkim, per pusryčius. Puikus būdas pradėti dienai! Ypač jei norite turėti sveikas akis. Dar iš morkų galima nesudėtingai pagaminti mišrainę. Morkas sutarkuojame, įdedame majonezo, česnako ir turite mišrainę! Tokį mišinį galima ir ant duonos tepti ar tiesiog valgyti be nieko.

                  Iš moliūgų ar cukinijų galima pagaminti blynų. Juos sutarkavus ir sumaišius su miltais, vandeniu ar pienu, kiaušiniais galima gauti puikius blynus. Tiesa kiek neįprastos spalvos bet skonis nuo to nenukenčia. Moliūgai ir cukinijos taip pat tiks ir kaip daržovių troškinių pagrindas. Supjausčius šias daržoves nedideliais gabaliukais galima tiesiog troškinti puode. Pagardinimui ir masės padidinimui padės morkos, pupos, pomidorai, bulvės, taip pat krapai, pipirai ir kiti prieskoniai iį jūsų daržo. Jei subalansuosite daržovių proporcijas ir tinkamai parinksite prieskonius gausite ne tik sveiką bet ir skanų troškinį, kurio užteks kelioms dienoms.

                  Iš pomidorų ir agurkų paprasčiausia yra padaryti mišrainę. Pomidorus ir agurkus tiesiog supjaustome gabaliukais, įdedame grietinės, druskos, jei patinka – pipirų, gerai išmaišome ir galime mėgautis puikia mišraine tinkančia prie įvairių patiekalų ir skleidžiančią vasarišką gaivą. Taigi pirmyn į daržą ir prisirinkime skaniausių daržovių savo pusryčiams, pietums ir vakarienei.

Parašykite komentarą