Internetinės reklamos formos: Facebook ar Google reklama?

Google reklamaKiekvienas verslininkas siekia maksimalių rezultatų ir ieško efektyviausių būdų, padedančių didinti pardavimo srautus. Keičiantis laikams, vis dažniau atsisakoma tradicinių reklamos priemonių ir ieškoma naujų kelių internetinėje erdvėje. Vienas populiariausių variantų – Google reklama. Tiesa, pastaroji vis dažniau konkuruoja su socialinių tinklų reklamos priemonėmis. Daugelis verslininkų teigia, kad reklama Facebook tinkle padeda pasiekti kur kas aukštesnių rezultatų. Tuo tarpu rinkodaros specialistai primena – internetinės reklamos formų efektyvumas priklauso nuo konkretaus verslo modelio ir numanomos pirkėjų auditorijos.

Kodėl Facebook tinklas?

Facebook yra populiariausias socialinis tinklas, turintis daugiau nei 850 milijonus aktyvių naudotojų. Milžiniškas žmonių srautas suteikia itin plačias galimybes reklamai. Rinkodarininkai teigia, kad Facebook reklama yra puiki galimybė, leidžianti siekti itin aukštų ir ilgalaikių tikslų. Esminis minėtosios reklamos tikslas – jūsų įmonės paskyra besidominčių vartotojų rato didinimas. Kitaip sakant, kuo daugiau žmonių jus seks, tuo didesnę auditorijos grupę pasieksite, pristatydami naujus produktus ar organizuodami akcijas. Tiesa, viskas nėra taip paprasta, kaip gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio, todėl maksimaliems rezultatams generuoti reikalinga specialisto, išmanančio Facebook reklamos subtilybes, pagalba.

Vertindami minėtosios reklamos privalumus, negalime pamiršti ir tam tikrų jos trūkumų. Visų pirma, priešingai nei Google reklama, Facebook tinklas orientuojasi į jaunesnio amžiaus vartotojus. Atlikti rinkos tyrimai rodo, kad Baltijos šalyse socialiniu tinklu naudojasi 14–35 metų amžiaus žmonės, o didžiąją auditorijos dalį sudaro moterys. Kitaip sakant, dalis verslo sričių, planuojančių „Facebook“ tinklo rinkodaros strategijas, pageidaujamų rezultatų nepasieks.

O gal reklama Google paieškoje?

Atlikti tyrimai rodo, kad didžioji dalis interneto vartotojų (daugiau nei 90 proc.), ieškodami aktualios informacijos, pageidaujamų prekių ar paslaugų, visų pirma naudojasi Google paieškos sistema. Tai reiškia, kad norėdami maksimaliai padidinti potencialių pirkėjų srautą, privalote būti matomi Google tinkle. Tiesa, jei informacija apie jūsų įmonę nepateks į pirmuosius paieškos puslapius, greičiausiai, pirkėjai pasirinks lengviau surandamus konkurentus. Šiuo atveju Google reklama užtikrina, kad būsite matomi ir užimsite geriausias Google paieškos pozicijas. Be to, patogi Google AdWords apmokėjimo sistema leidžia efektyviai išnaudoti reklamai skirtą biudžetą ir džiaugtis didžiausia investicine grąža. Naudodamiesi AdWords paslaugomis, jūs mokate tik už potencialius klientus, kurie nusprendžia paspausti reklaminį skelbimą ir apsilankyti jūsų svetainėje. Tiesa, kaip ir Facebook reklama, efektyvi AdWords plėtra reikalauja profesionalių internetinės rinkodaros specialistų žinių ir ilgametės patirties.

Parašykite komentarą