UAB „Elektrum Lietuva“ klientai patogiai naudojasi savitarnos svetaine

https://www.elektrum.lt/Patogumas – ir lūkestis, ir sąlyga. Siūlant kokias nors paslaugas labai stengiamasi, kad klientams viskas būtų prieinama sklandžiai, be nepatogumų. Šiais principais vadovaujasi ir nepriklausomas elektros tiekėjas „Elektrum Lietuva“. Pavyzdys – savitarnos svetainė.

Apsilankius https://www.elektrum.lt/ galima rasti nemažai naudingos informacijos, o klientams jau daugiau nei pusmetį ypač aktuali yra savitarnos svetainė. Tai priemonė, leidžianti (patogiai) administruoti ir stebėti elektros suvartojimą, taip pat visus reikiamus duomenis. Viskas vienoje vietoje, nereikia gaišti baisybės laiko ieškant, kur, kaip ir kas. Nereikia nardyti po mygtukų gausybė bandant susigaudyti, kas per velniava. Nereikia ir laukti nei valandų, nei minučių, kol puslapis užsikraus. Viskas paprasčiau nei paprasta ir naudingiau nei šiaip naudinga.

Savitarna internete yra sprendimas, kurio būtinumą nesunku suprasti atsižvelgiant į naudojimosi internetu mastus. Tad https://www.elektrum.lt/ žingsnis logiškas ir orientuotas į ilgalaikes perspektyvas. Svarbiausia – kad klientai be komplikuotumo naudotųsi sistema, kad sužinotų viską, kas aktualu, ir, kaip sakoma, viskas būtų po ranka.

Kokios pagrindinės funkcijos?

Besinaudojantieji gali stebėti elektros kiekio suvartojimą. Naudinga ir šiaip iš smalsumo, ir siekiant sutaupyti, stebėti savo išlaidas.

Sistemoje matomos sutarties sąlygos, produktai, sąskaitos, jų statusų peržiūra – taip išvengiama gausybės erzinančio popierizmo ir šūsnies neaiškių lapų namie. O ir šiaip viskas keliais mygtukų paspaudimai – vėlgi galima patvirtinti, kad funkcijos patogios.

Savitarnos puslapyje taip pat galima pakeisti įmonės duomenis (patikslinti adresą, kontaktus). Prireikus galima susisiekti su asmeniniu vadybininku.

Visa tai skirta maksimaliam komfortui.

Nepriklausomas tiekėjas https://www.elektrum.lt/ pabrėžia, kad savitarnos svetainė funkcionuoja ir kaip duomenų bazė. Joje randama svarbi buhalterinė informacija (1 metų laikotarpio) apie sąskaitas, delspinigius, permokas.

Kas dar gero? Klientams primenama apie svarbius dalykus – gal artėja sutarties terminas, o gal pateiktas specialus pasiūlymas?

Yra ir ateities planų. Daug žadanti atrodo būsima sąskaitų apmokėjimo funkcija.

Galima ilgai kalbėti apie savitarnos platformos naudą ir specifiką, apie ateities perspektyvas ir apskritai apie vis gausesnį paslaugų persikėlimą į interneto erdvę. Kad ir kokia kryptimi rutuliotume šią temą, vienas dalykas aiškus – tokie sprendimai taikomi siekiant, kad klientams būtų patogu. Vartotojai tuo džiaugiasi ir gali geriau susiorientuoti stebėdami savo vartojimo įpročius.